Na Silvestr.cz si prodáváte své zájezdy sami, jde tedy o přímý prodej zájezdů. Žádosti o rezervace zasíláme k vyřízení přímo Vám a kromě toho se evidují ve Vašem účtu v administraci.
Zvolili jsme obchodní model, který nenese žádné počáteční náklady, neplatíte za reklamu ani za umístění své nabídky na webu. Platíte pouze drobné poplatky za přijaté konkrétní poptávky, které chodí k vyřízení přímo Vám. Za každou odeslanou žádost o rezervaci zájezdu účtujeme 0,5% z celkové ceny na této žádosti. Není to tedy typická provize a může se samozřejmě stát, že rezervace nedopadne a klient neodjede - ale právě proto jsme zvolili tuto výši poplatku. Podle našich výpočtů je pro Vás velmi výhodná a jistě budete s prezentací zájezdů spokojeni.
Oznámení o nových žádostech o rezervaci budeme posílat na jakýkoliv email. Kromě toho tyto žádosti uvidíte také ve svém účtu v administraci označené jako "affiliate Silvestr.cz".
Na Silvestr.cz zveřejňujeme zájezdy cestovních kanceláří, které jsou zapojené v systému Open Travel Network. Je-li to technicky možné, zajistíme import dat a pravidelnou aktualizaci přímo z Vašeho rezervačního/prodejního systému. Nemáte-li žádný vlastní XML export, poskytneme Vám jednoduchou aplikaci pro vkládání a editaci zájezdů.
Na Silvestr.cz zveřejňujeme pouze zájezdy cestovních kanceláří, které jsou zapojené v systému Open Travel Network. Zájezdy v rámci společné databáze pravidelně aktualizujeme. Služby, které Vám poskytujeme v rámci systému Open Travel Network, zůstávají beze změny.
S tímto případem počítáme. Pokud klient odešle více rezervací při jedné návštěvě, máme připravené řešení. Budeme to sledovat (podle statistik to zatím nebyl žádný výrazný problém) a pokud bude třeba, pak počet najednou odeslaných rezervací omezíme a nebo takové rezervace zcela zakážeme.
Tyto případy určitě snižují celkovou úspěšnost rezervací. Nicméně nezřídka na to lze reagovat upravenou nabídkou, kterou klient (i přes případné zvýšení ceny) akceptuje a rezervaci pak lze považovat za úspěšnou. Samozřejmě se ale budeme snažit zájezdy a ceny prezentovat tak, aby těchto případů bylo co nejméně.
Před vyúčtováním poplatků budeme rezervace revidovat a kontrolovat. Pokud by někdo odeslal na první pohled fiktivní rezervaci na záměrně vysokou částku, pak ji zrušíme sami. V ostatních případech budete moci takovou rezervaci "reklamovat" a v takovém případě ji zrušíme také a vyúčtování upravíme.
Cestovatelské tipy (ať už ty normální nebo placené) vydáváme zhruba 1x týdně. Svůj tematický tip si zvolte na jakýkoliv datum - pokud již bude obsazen, navrhneme Vám nejbližší možný termín.
Bude zveřejněn trvale, ale různým způsobem bude propagován. V den zveřejnění jej zobrazíme na hlavní stránce (včetně souvisejících zájezdů) a budeme jej zobrazovat až do tipu následujícího (tedy zhruba týden). Zároveň s tím pošleme informaci emailovou kampaní a do sociálních sítí. Po cca týdnu bude na hlavní stránce zobrazen formou obrázku v seznamu dalších tipů a to zhruba další měsíc.
Potřebujete více informací?